سفارش تبلیغ
صبا ویژن
باشگاه افسران جوان جنگ نرم
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 3
کل بازدید : 72712
کل یادداشتها ها : 27

پیوست ها
نوشته شده در تاریخ 89/5/1 ساعت 10:53 ص توسط احمد سعیدی


مشاور رئیس جمهور در امور جوانان:
حضرت علی‌اکبر(ع) بهترین سنگر هویت‌یابی جوانان است‌

خبرگزاری فارس: مشاور رئیس جمهور در امور جوانان گفت: حضرت علی‌اکبر (ع) بهترین سنگر هویت‌یابی جوانان است.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری بعداز‌ظهر دیروز(31/4/89) در مراسم اختتامیه همایش تجلیل از 33 جوان برتر چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک به مناسب فرارسیدن روز جوان اظهار داست: دوران جوانی به عنوان فصل شکفتن غنچه‌های کمال و موسم جوشش زلال ایمان و معنویت است.
وی افزود: درخشش نورانی اسلام و جاذبه‌های معنوی انقلاب در جامعه اسلامی ایران، جوهر و گوهر وجودی نسل جوان را با اکسیر ایمان و معنویت سرشته و زندگی آنان را با قداست و فضیلت در آمیخته به گونه‌ای که سستی و رخوت را از وجود آنان دورکرده و روح امید و نشاط و پویایی و تحرک را به آ نان عطا می‌کند تا در راستای آن منشأ تحولات مثبتی در جامعه ایفا کنند.
حاج علی‌اکبری ترویج و اشاعه بدحجابی در راستای بسط و گسترش فساد و بی‌عفتی در سطح جامعه را مهم‌ترین اقدام ضد فرهنگی دشمن عنوان کرد و افزود: دشمنان اسلام از طریق رواج بدحجابی در میان جوانان آسیب‌رسانی به مکارم اخلاقی را در رأس امور خود قرار داده‌اند.
نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزان، ابتکار ویژه دولت عدالت‌محور نهم و دهم را شکستن حلقه بسته مدیریتی در جامعه برشمرد و گفت: واگذاری پست‌های مدیریتی به جوانان در بخش‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، دینی بیانگر اهتمام ویژه دولت عدالت‌محور به این قشر از جامعه است.
حاج علی‌اکبری با استناد به فرمایش امام خمینی(ره) تأکید کرد: حضرت علی‌اکیر(ع) الهام بخش جوانان در عرصه‌های مختلف است چراکه شخصیت گسترده حضرت علی‌اکبر(ع) شخصیتی فطرت‌خواه، فطرت دوست، توحیدی، عرفانی، حق‌جو، حق‌گرا و سرشار از مکارم اخلاقی است.
وی تصریح کرد: بر همین اساس شخصیت والای حضرت علی‌اکبر(ع) به عنوان یک الگو و نماد اسلامی مورد وفاق و اقبال اقشار مختلف جامعه است.







  پیام رسان 
+ سلام دوستان




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ