سفارش تبلیغ
صبا ویژن
باشگاه افسران جوان جنگ نرم
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 8
کل بازدید : 72317
کل یادداشتها ها : 27

پیوست ها
نوشته شده در تاریخ 91/4/11 ساعت 1:5 ص توسط گروه نویسندگان


وصیتنامه شهید "رضا چراغعلی"

 

شهید رضا چراغعلی

ان کان دین محمد لم یستقم الا بقتلی فیاسیوف خذینی

...

با نام الله یاری کننده مومنان،...

عموماً افراد قبل از مرگ با بازماندگان خویش وداع می کنند. گروهی که دارای مال و ثروتی هستند، اموال خویش را تقسیم می کنند و با گذراندن سطحی خاطره بازماندگان مقیاسی در این تقسیم قرار میدهند و با معیار محبت به هر یک مقداری ارث میدهند.

ولی اولاً من نه مال چندانی دارم، ثانیاً معیار یاران الله ایمان است و هر که مومن تر باشد، از ارث بیشتری برخوردار میگردد. البته منظور از ارث، اموال مادی نیست،بلکه بهای معنوی است.

من خود را بسیار کوچکتر از این می بینم تا وصیت و پیامی برای شما داشته باشم، اما پیام من به عنوان برادر کوچک شما این است که لااقل قدمی در راه حق بردارید تا طعم شیرین استعانت الله را بچشید. یاری خدا کنید تا خدا نیز یاور شما باشد. یاری ناطق حکم خدا باشید تا خدا از شما خرسند باشد.

اگر طالب کوثر هستید همچون کسانی رفتار کنید که به آن رسیدند.

هر شهیدی بهائی دارد و رتبه ای و معیار رتبه شهدا ادامه دهندگان راه آنانند. من با خودم عهد کردم که ادامه دهنده راستین راه حسن(شهید حسن صنیع خانی)باشم، ولی نمی دانم آیا موفق بوده ام یا نه. ولی از درگاه ربوبیت حق عاجزانه خواهانم که مرا نیز همچون حسن به سوی خود فرا خواند.(انشالله)

از خانواده خود تقاضا دارم بر سر جسد من مشقت به خویش ندهند، چراکه اجر در آن است که انسان همچون حسین(ع) شهید شود و همچون حسین در بیابانهای گرم عربستان و بر ریگهای داغ کربلا دفن شود.

از دوستان خود تقاضا دارم اگر در رابطه با این حقیر تبلیغی دارند تمامی آن را در رابطه با حسن نشر کنند. من نمی گویم که در مرگم نگریید ولی خواهش میکنم این گریه ها را برای بیداری خویش صورت دهید نه گریه از روی ضعف.

در ضمن چنانچه سپاه حقوق مرا پرداخت کرد، به حساب سپاه و در صورت امکان سپاه منطقه 5کشوری واریز دارید.

امیدوارم دوستان به جای خاطره این حقیر،خاطره شهادتم را در افکار خود بپرورانید، چراکه رضاها آمده اند و خواهند رفت،بلکه این فلسفه شهادت است که میماند. به امید نصر و یاری خداوند...

خداوندا، خدایا رحم کن بر بندگانت و آنها را به راه نیکی و پاکی هدایت کن.

خداوندا،سعادت پیروی از امام را بر ما عطا کن که پیروی از امام پیروی از رسول است و پیروی از رسول هم همانا پیروی از الله است.

خداوندا،فرج بقیه الله الاعظم را تعجیل بفرما، چرا که این جهان سیلی خورده از جباران تاریخ تشنه عدالت است و عدالت در پرتو حکومت مهدی(عج) شکوفا میشود.

خداوندا،هر زمان عقلم را بر نفسم غالب بدار،چراکه هر گاه نفس غالب گردد،انسان راهی دیار فساد و تباهی می گردد.

خداوندا،رزمندگان اسلام،این امیدان امت را از گزند آماج گلوله های تبلیغاتی دشمن مصون بدار، که تیرهای تبلیغاتی دشمن برنده تر است تا تیرهای آتشین.

خداوندا،دوستان نا آگاه ما را آگاهی عطافرما که نا آگاهی آنان راه نفوذ دشمن است بر امت حزب الله.

خداوندا،یاران رفتند و به لقاءالله پیوستند، خونشان را مرکبی گردان برای ترسیم راهشان و دیگران را خوانندگان و عمل کنندگان به آن گردان.

خداوندا،امام امت،این پیر جماران،اسطوره مقاومت،کوه استقامت،دریای کرامت،ناجی انسانیت، بانی عدالت، سمبل شهامت و آموزگار شهادت را تا به ظهور آقا امام زمان از گزند آفات مصون بدار.

خداوندا،از سالهای عمر ما بکاه و بر لحظه لحظه عمر امام بیفزای.

خداوندا،به امت ما چشم بصیرت عنایت بفرما تا جهان پیرامون خویش را به آن صورتی که هست و به آن نحو که باید باشد ببینند.

خداوندا،تو را به خون پاک این پاکان ما را در ایفای کلام این شهیدان موفق بدار.

خداوندا،تو خود میدانی چه غم انگیز است خاطره یاران(شهید حسن صنیع خانی) اما تو مرحمی باش بر دل مجروح بازماندگان.

خداوندا در آخرین لحظات زندگی مومنان هم اگر ممکن است، آنان را با قاصد شهادت نزد خود بطلب.

التماس دعا از یکایک شما را دارم

محتاج دعای شما(رضاچراغعلی)

متن کامل وصیت نامه در ادامه ی مطلب







  پیام رسان 
+ سلام دوستان




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ