سفارش تبلیغ
صبا ویژن
باشگاه افسران جوان جنگ نرم
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 5
کل بازدید : 72478
کل یادداشتها ها : 27

پیوست ها
نوشته شده در تاریخ 89/5/24 ساعت 5:15 ع توسط مهدی سعیدی


به اندک سوزشی پروانه زد لاف گرفتاری....

 فقط اعضای باشگاه افسران جوان جنگ نرم بخوانند!

 به :کلیه ی افسران

از : افسر مهدی سعیدی

موضوع: جلب سرباز فراری

... خیلی بی حالید.

خیلی باحالید.

خیلی بی خیالید...

* * *

یکی از اعضای باشگاه افسران جوان جنگ نرم هیئت امام جعفر صادق(ع) درست درهنگامی که دشمن تمام عیار وارد عرصه جنگ نرم با انقلاب اسلامی شده و ذهنها و قلبهای آن را نشانه رفته است، پشت به دشمن کرده و از معرکه نبرد گریخته و آبروی همرزمان خود را برده است؟!

وی در یادداشتی که به تازگی در وبلاگ باشگاه جنگ نرم گذاشته خود را به دروغ "سربازمحمدرضا مرادی" معرفی کرده که در واقع درجه وی "افسر" بوده و یکی از مسئولیتهای اصلی را در این نبرد برعهده داشته است. همچنین در پسوند نام وی کلمه "کیوج" به چشم می خورد که وی برای اینکه رد گم کنی کند و معلوم نشود که وی "برادرعلی مرادی کیوج"! است، از آوردن این پسوند خودداری کرده است...!!!! غافل از اینکه هویت واقعی وی برای ما آشکار شده است!

از آنجایی که فرار از صحنه نبرد آن هم در زمانی که دشمن در اوج حمله خود به کیان وطن قرار دارد خیانت به کشور و انقلاب و مرامنامه باشگاه افسران جوان به حساب می آید، از همه اعضای محترم (که به علت تنبلی و بی‌حالی و باحالی و بی‌خیالی و بی‌معرفتی و الواطی!!! و پینگ پنگ بازی و منچ و مارپله بازی و ... لوس بازی! زمینه فرار وی را فراهم آورده اید) خواهشمندم در صورت مواجه با این مجرم فراری خطرناک!، وی را دستگیر و در صورت مقاومت به درک واصل نمایند!؟؟؟(ببخشید به هلاکت برسانند!؟)

 ای خائن فراری! و ای ادامه دهنده‌ی راه  موسوی!

«در زمانی که مردم حزب‌الله برای یاری اسلام، فرزندان خود را به قربانگاه می‌برند چه وقت گله و استعفا است»

لذا با استعانت از حضرت امام(ره) در حکم تاریخی ارتداد سلمان رشدی فتوا می دهم:

«از افسران غیور می خواهم تا در هر نقطه که آن را یافتند، سریعاَ آن‌ را اعدام نمایند تا دیگر کسی جرأت نکند به مقدسات مسلمین توهین نماید و هر کس که در این راه کشته شود، شهید است ان شاء الله. ضمناَ اگر کسی دسترسی به محمدرضا مرادی کیوج دارد ولی خود قدرت اعدام او را ندارد، او را به باشگاه معرفی نماید تا به جزای اعمالش برسد.»

  ای خائن فراری! (48 ساعت فرصت داری که توبه کنی و به آغوش اسلام برگردی!؟ و گرنه ......!!!!؟؟؟؟؟)

 

عکس فوق به خوبی خطرناک بودن این مجرم فراری را نشان می دهد. این عکس چند دقیقه قبل از انجام عملیات انتحاری مرادی کیوج گرفته شده است. این عملیات با اقدام به موقع افسران جوان جنگ نرم هیئت امام جعفر صادق(ع) ناکام ماند! / زمان: روز عاشورای حسینی - سال 1386 /مکان: سر در هیئت امام جعفر صادق(ع)

عکسهای دیگری نیز از این مجرم فراری وجود دارد که در صورت عدم توبه و بازگشت منتشر خواهد شد!!!!!!!!

* * *

این هم برای افسر جوان جنگ نرم: محمدرضا مرادی کیوج! (و از نگاه من همان برادر کوچک علی مرادی که همچون برادرانم دوستش دارم):

 جام می و خون دل هر یک به کسی دادند / در دایره قسمت تقدیر چنین باشد

 به اندک سوزشی پروانه زد لاف گرفتاری....

 حضرت روح الله(ره): «قدرتها و ابرقدرتها و نوکران آنان مطمئن باشند که اگر خمینی یکه و تنها هم بماند، به راه خود که راه مبارزه با کفر و ظلم و شرک و بت پرستی است ادامه می دهد، و به یاری خدا در کنار بسیجیان جهان اسلام، این پابرهنه های مغضوب دیکتاتورها ، خواب راحت را از دیدگان جهانخواران و سر سپردگانی که بر ستم و ظلم خویش اصرار می نمایند سلب خواهد کرد!»

 و هیهات که خمینی زمان – سید علی – را تنها بگذاریم! ...

 التماس دعا







  پیام رسان 
+ سلام دوستان




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ