سفارش تبلیغ
صبا ویژن
باشگاه افسران جوان جنگ نرم
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 15
کل بازدید : 72558
کل یادداشتها ها : 27

پیوست ها
نوشته شده در تاریخ 89/5/3 ساعت 4:10 ع توسط مهدی سعیدی


زوال جرس

 

آنگاه که با هوشیاری ملت و مدیریت و هدایت رهبری سناریوی کودتای مخملین به شکست انجامید و فریب بودن ادعای تقلب به زودی آشکار شد و دستگاههای نظارتی، صحت حماسه چهل میلیونی ملت را آشکار نمود، فتنه گران ماهیت حرکت خود را نشان داده و لبه تیز هجمه های خود را از زیر سوال بردن انتخابات به سوی ارکان نظام اسلامی تغییر جهت دادند.

همچنین با شکست فتنه‌گران در صحنه سیاسی و برچیده شدن اردوکشیهای خیابانی، فتنه گران چاره‌ای نداشتند که به دنیای توهمی و مجازی روی آورند، لذا سایتهای مختلفی با هدایت ستاد خارج نشین کودتای سبز، آغاز بکار کار کردند که در راس آن سایت جنبش راه سبز(جرس) بود. جرس با حمایتهایی که توسط بیگانگان صورت می‌گرفت با مدیریت عطاالله مهاجرانی(وزیر فراری آقای خاتمی که امروز در لندن سکنی گزیده است) در 29 تیرماه سال گذشته آغاز بکار کرد.

جرس با فرصت دادن به ضدانقلابیون توانست بخش زیادی از آنها را گرد خود آورد که از آن جمله می‌توان به ابراهیم نبوی، محسن کدیور، عبدالکریم سروش، عبدالعلی بازرگان، اکبر گنجی، حسن یوسفی اشکوری، محمد جواد اکبرین و ... اشاره کرد. در واقع مطالبی را که فتنه گران در سایتهایی چون کلمه، پارلمان نیوز، نوروز نمی‌توانستند درج کنند در جرس به سرعت منتشر می‌شد.

در این ایام در فهرست اولویت کاری جرس مواردی چون: اطلاع رسانی بیانیه ها و اظهارات سران فتنه، تشویق فتنه گران برای ماندن در صحنه و تداوم فتنه گری، هدایت فتنه گران برای سوء استفاده از مناسبتهای ملی و مذهبی، دروغ پراکنی برای ناپاک و ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی و دولت منتخب مردم، حمله به نهادهای انقلابی که در مهار فتنه نقش کلیدی داشتند و تخریب چهره‌های بصیرت و روشنگر ماهیت فتنه، زیر سوال بردن آرمانهای انقلاب اسلامی ملت ایران، حمله به آرمانهای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) ، هجمه به اصول کلیدی و محوری قانون اساسی، حمله به نظام حکومتی اسلام و جایگاه ولایت مطلقه فقیه، و در راس همه آنها تلاش برای تخریب چهر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای، قرار داشت که توسط دهها قلم متفاوت که همگی در ضدیت با انقلاب اسلامی همگام بودند، نوشته شد.

هرچند ملت ایران به رسانه‌های بیگانه بالاخص آنهایی که توسط استعمار پیر بریتانیا هدایت می‌شوند بی‌اعتمادند، اما از سویی دیگر بخش عمده این یادداشتها و نوشته های آنقدر از لحاظ محتوا ضعیف و غیرکارشناسانه بود که به تدریج اعتبار خود را حتی نزد هواداران فتنه سبز نیز از دست داد. اوج افتضاح و رسوایی جرس در ایام دهه فجر رقم خورد، آنگاه که فتنه‌گران بعد از شکست سنگین در 9 دی ماه تلاش کردند تا آبروی از دست رفته را به نحوی در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی جبران کنند. تلاش یک ماهه این جریان با طرح سناریوی "اسب تراوا" که توسط نویسنده ضدانقلاب سایت جرس - ابراهیم نبوی - نوشته شده بود، به اوج خود رسید و سعی شد تا مبتنی بر آن هنگام سخنرانی رئیس جمهور در راهپیمایی 22بهمن، میدان آزادی به تسخیر سبزهای فتنه‌گر در آید. اما آنچه در عمل اتفاق افتاد این بود که "اسب تراوا در گل ماند" و دوربینهای رسانه‌های بیگانه تنها توانستند حماسه میلیونی ملت را ثبت کنند و برای فتنه گران، هواداری باقی نمانده بود.

بلافاصله هجمه سنگینی علیه جرس آغاز شد و هواداران مجازی سبزها، این سایت را عامل شکست سنگین فتنه گران در 22 بهمن دانستند. این افتضاح، جرس را بطور کامل از اعتبار انداخت و ناتوانی و بی‌سوادی نویسندگان و نظریه پردازان آن را بیش از پیش نشان داد و نشان داد که این خارج نشینان تا چه اندازه از واقعیات ایران اسلامی بیگانه‌اند.

امروز نیز جرس به شبهه افکنی علیه ارکان انقلاب بزرگ ملت ایران ادامه می‌دهد و در شرایطی که به شدت مخاطبین خود را از دست داده، جشن یک سالگی خود را جشن گرفته است، در حالی که برگزاری سوگواری بیشتر می‌تواند تسلی دل مدیریت جرس باشد.  زوال و مرگ تدریجی ضدانقلاب داستان مشهور سی ساله گذشته انقلاب اسلامی است و بی‌شک وضعیت کنونی سلطنت‌طلبان و منافقین و افرادی چون بنی‌صدر و ... به خوبی می‌تواند آینه تمام نمایی برای امروز و فردای عطاالله مهاجرانی باشد.







  پیام رسان 
+ سلام دوستان




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ