سفارش تبلیغ
صبا ویژن
باشگاه افسران جوان جنگ نرم
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 8
کل بازدید : 72520
کل یادداشتها ها : 27

پیوست ها
نوشته شده در تاریخ 89/5/2 ساعت 10:15 ع توسط اکبر گنجی


حاشیه ای بر فاصله ها

 

دیشب چهارشنبه 30 تیر وقتی داشتم سریال فاصله ها ساخته ی آقای سهیلیزاده را تماشا می کردم به یک صحنه ی جالب برخوردم که شاید شما هم آن صحنه را دیده باشید. با دیدن این صحنه خیلی تعجب کردم. برایم این سوال پیش آمد که آیا موتور سواری برای زنان آزاد شده است؟ آیا فائزه هاشمی بالاخره مجوزی برای موتور سواری بانوان گرفته است؟ چه شده که این حنه را به راحتی در یک سریال ایرانی می سازند و در تلویزیون جمهوری اسلامی پخش می کنند و اعتراض هیچ کس شنیده نمی شود؟

به نظر من منشا این تصاویر بر می گردد به فروردین ماه سال 75 وقتی که فا ئزه هاشمی به آسانی هرچه تمام تر در مجله ی زنان اعلام می کند که " دوچرخه سواری دختران وزنان با کت و دامن در خیابان با دین و عرف متضاد نیست." یا همین خانم در همان سال ها به دنبال تهیه ی باند ویژه ای برای گرفتن مجوز موتور سواری برای زنان است.

از همه ی این ها که بگذریم آدم به حال خودش تاسف می خورد که یک سری افراد به راحتی این کارها را می کنند و ما هیچ کاری نمی توانیم بکنیم جز این که بنشینی و حرص بخوری.

همین کارها می شود که وضعیت حجاب به این جا می رسد و هیچ سازمان و نهادی نمی تواند با آن مقابله کند. همین کارها می شود که وضعیت سینمای ایران به این جا کشیده می شود. البته با خدا را شکر کنیم که وضع بدتر از این نیست.

من نمی خواه با دیدن یک صحنه تمام چیزها را زیر سوال ببرم و تمام سریال فاصله ها و همه ی زحمات این افراد را زیر سوال ببرم و منکر سریال جذاب و متناسب با واقعیت جامعه ی امروز شوم فقط تذکری بود که باید داده می شد تا وضع بدتر از این نشود.







  پیام رسان 
+ سلام دوستان




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ